Tisztelt Ügyfeleink!
Az önkormányzat energiatakarékossági intézkedéseinek részeként Szilvásvárad Község Önkormányzat Képviselő-testületének 79/2022. (XI. 29.) és Nagyvisnyó Község Önkormányzat Képviselő-testületének 75/2022. (XI. 28.) önkormányzati határozata alapján a Szilvásváradi Közös Önkormányzati Hivatalban
2022. december 22-től 2023. január 6-ig igazgatási szünet lesz.
Halaszthatatlan anyakönyvi ügyekben (így különösen a születések és halálesetek anyakönyvezése miatt) időpontkérésre munkanapokon 800-1200 között, +3620 770 6345-ös telefonszámon van lehetőség.
Megértésüket köszönjük!
Az igazgatási szünet alatt a hivatal a feladatait nem látja el, és az ügyfélfogadás nem működik. A Korm. rendélet alapján az igazgatási szünet időtartama nem számít bele
- az elötte folyó hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe,
- azon bírósági eljárások határidejébe, amelyekben félként vesz részt,
- a közigazgatási per indítására szolgáló határidőbe,
- az általa megkötött szerződésben meghatározott kötelezettség szerződésszerű teljesítésének határidejébe,
- az e rendelet hatálya alá nem tartozó szerv előtt folyó olyan eljárás ügyintézési határidejébe, amelyben ügyfélként vesz részt, illetve amely vele szemben indult, vagy amely igazgatási szünet alatti megkeresésével jár,
- az adott szerv, illetve annak vezetője által indított bármely jogorvoslati eljárás kezdeményezésnek határidejébe, valamint
- a postai szolgáltatásokról szóló 2012. évi CLIX. törvény 42. S (1) bekezdése,. valamint a postai szolgáltatások nyújtásának és a hivatalos iratokkal kapcsolatos postai szolgáltatás részletes szabályairól, valamint a postai szolgáltatók általános szerződési feltételeiről és a postai szolgáltatásból kizárt vagy feltételesen szállítható küldeményekről szóló 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet 31. S (1) és (2) bekezdése szerinti rendelkezésre tartási határidőbe.